Tisdag

17 Jun

En skoldag kvar den här veckan, 4 skoldagar kvar totalt den här terminen, sen SOMMARLOV! Jag skiter fullständigt i om det regnar hela lovet, jag är nöjd bara över att få ha barnen hos mig hela lovet och inte behöva bry mig om något än mina hjärtegryn. Vi får se hur mycket av min planering som vi hinner med… 5 i topp-listan består av Göteborg, Norr, Astrid Lindgrens värld, Lycksele djurpark och mys i sandlådan.

Jag har sån längtan hem till mina föräldrar och syskon…jag till och med saknar päls på kläder, blöta pussar och tunga tassar. JAG TOKSAKNAR DEM!!

Det går bra med maten. Sakta men säkert tar jag små steg framåt (uppåt) och ångesten är hanterbar. Jag håller mig sysselsatt med städning och annan form av motion för att tankarna på mat ska hållas i rätt balans. Vågen är dumpad, men vissa tecken på förändring vågar jag påstå att jag se. Tänk vad lite kärlek kan göra!

Ett svar to “Tisdag”

  1. Mamma 18 juni 2011 den 21:03 #

    Vi saknar dig och hjärtegrynen gör mycke här nere. Övernattning eller fram och tillbaka till Emil mfl?
    kram

Lämna en kommentar