JAG SKA GIFTA MIG!!!!

9 Aug

I alla fall i drömmarnas värld. Ska förgylla min natt med en sagolik dröm. Min saga. Min prinsessdröm.

2 svar to “JAG SKA GIFTA MIG!!!!”

  1. Sara 09 augusti 2011 den 21:03 #

    Himmel, där fick du mig att sätta kvällstet i vrångstrupen! Dröm riktigt gott om ditt sagobröllop inatt. Och kom ihåg, ena stunden dröm – nästa verklighet. Men allt har sin tid 🙂

    Leva här och nu är en god devis, men ack så svår att följa. Men man kan ju inte göra annat än försöka och göra sitt bästa. Det är good enough!!

    Jag är sämst på att höra av mig. Jag har mina anledningar till varför (men de tar vi lite mer privat) men det är ingen ursäkt för det.

    Vi åker neröver den 19 aug och det finns lite smått o gott inplanerat dagarna fram tills dess, men det finns en hel del tomma luckor oxå. Så om du tänker dig till stan kan du väl ringa o höra om vi kan ses?

    KRAM

  2. BlueRoseCase 10 augusti 2011 den 21:03 #

    Hahaha! Fantastisk rubrik i kontrast till inlägget!

Lämna en kommentar